محمد مهدی اخوی طراح و کدنویس و سئو مستر.

محمد مهدی اخوی کیست؟

محمد مهدی اخوی دانشجوی رشته ارشد روانشناسی که چند سالی در حوزه طراحی سایت و سئو مشغول به فعالیت است. در این مدت بیش از 30 سایت موفق طراحی کرده و بیش از 10 استارت اپ را از نقطه صفر به نقطه درآمدزایی رسانده است. محمد مهدی اخوی برخی از این استارت اپ ها را به ثبت نیز رسانده است.

 

مهدی اخوی

محمد مهدی اخوی

در چه زمینه هایی مهدی اخوی مشغول به فعالیت است؟

مهدی اخوی بیشتر در حوزه سئو فعالیت دارد و تا به امروز بیش از 500 عنوان برتر در گوگل را به رتبه های اول تا پنجم رسانده است. سئو کاری است زمان بر که نیاز به تخصص و ذهن فعالی دارد. ما در اینجا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید پروژه های خود را از صفر به ما رسانده و با خیال راحت کسب و کار دیجیالی خود را استارت بزنید.

وردپرس بیس اصلی ما برای پیشبرد پروژه های ماست و علاوه بر طراحی سایت به افزودن دانش خود همگام با دانش روز ، میپردازیم. همچنین پروژه های کد محور را نیز به شکل پیشرفته پی گیری میکنیم.

راه های تماس و ثبت سفارش

برای سفارش طراحی سایت به محمد مهدی اخوی تنها کافی است با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09197455496

 

کارهای تخصصی سئو

چگونه یک استراتژی SEO را برای سال 2024ایجاد کنیم؟

در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.
یک جمله صحیح وجود دارد که اغلب نشنیده اید: استراتژی سئو در سال 2024 نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

این روزها، اغلب کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک می‌کنند. با این حال، وقتی بحث توسعه و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب‌وکار شما به میان می آید، تنها ایجاد محتوا براساس کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله موضوع آن است که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. با بهینه سازی یک صفحه وب سایت درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در موضوع آن، شما می توانید خبرگی خود را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه خوبی با کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع بدست آورید.

 

سه موضوع از سئو؛ که در یک استراتژی سئو می توان روی آن تمرکز کرد

به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک روش بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را توسعه می دهد که محتوای درستی در مقابل دید کاربران قرار گیرد.
با این فرض، شما می توانید با برداشتن ۹ قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سال ۲۰۲۰ تحت پوشش قرار گرفته است و رایگان از طرف در همین مقاله در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو داخلی تبدیل شوید.

۱٫ یک لیست از موضوعات درست کنید.
۲٫ یک لیست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات ایجاد کنید.
۳٫ صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.
۴٫ وبلاگ در آن تنظیم کنید.
۵٫ قدرت مقاله ها را هر هفته توسعه دهید.
۶٫ یک پلن لینک سازی بسازید.

0